Veel gestelde vragen voor een goede voorbereiding
Om teleurstellingen te voorkomen is het verplicht een reservering te maken of tickets te kopen via onze website. Jumpsokken kunt u altijd bij ons aan de kassa aanschaffen indien u hier nog niet in het bezit van bent.
Veelgestelde vragen:
- Moet ik verplicht een reservering hebben?:
Ja, een reservering is verplicht. Indien u geen reservering heeft kan u geen toegang worden verleend. - Hoe kan ik reserveren?:
Via onze website kunt u een reservering plaatsen voor de gewenste activiteit. - Dient er online betaald te worden?:
Ja dit kan, u kunt ook kiezen voor de optie 'betalen in het park' - Is een waiver ondertekenen verplicht?
Ja, dit is een aansprakelijksheidsformulier en dient door een volwassene digitaal ondertekend te worden voor zichzelf en/of minderjarige. - Kan ik de waiver al van tevoren invullen?:
Ja, deze kunt u hier invullen. Klik hier. - Ik krijg een foutmelding, wat nu?:
Een foutmelding kan ontstaan als de geselecteerde plaatsen niet meer beschikbaar zijn. Alle bezoekers kunnen in een 'live' reserveringsssysteem waardoor andere personen eventueel de plaatsen vast kunnen houden. Indien de reservering niet afgerond wordt zullen deze plaatsen binnen 10 minuten weer vrij komen. - Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen, wat nu?:
Het kan voorkomen dat de bevestiging in uw spam box terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn kunt u per mail of telefonisch contact met ons opnemen. Let ook goed op of u wel daadwerkelijk een reservering geplaatst heeft. Bij twijfel adviseren wij om contact met ons op te nemen om teleurstelling te voorkomen. - Mogen er kaarsjes op de verjaardagstaart?
Nee, vanwege brandveiligheidseisen van de brandweer mag er binnen Street Jump geen open vuur zijn voor de veiligheid van onze bezoekers. - Ik kan geen jumpsokken reserveren:
Deze zijn gratis en altijd in de prijs inbegrepen.